מטרתו של דף פייסבוק היא לרוב אחת: קידום ושיווק העסק הפרטי שלך!
לכל עסק המטרות שלו: הגדלת מכירות, מיתוג, השקת מוצר חדש, יצירת קהל יעד חדש או שמירה על קשר עם קהל קיים (רשימת דיוור).
לכל המטרות שציינו, ישנם כמה שלבים שצריך לעבור עד שאוהד בדף הפייסבוק שלך יהפוך ללקוח שלך:
יצירת קהל בדף הפייסבוק שלך > הגברת התנועה לכיוון האתר שלך > הפיכת התנועה ללקוחות > שיפור יחס המרה (לגרום ללקוחות ה"מטיילים" בחנות גם לקנות).
הטיפים הבאים יסבירו על החלק הראשון בכל התהליך: יצירת קהל בדף הפייסבוק. לא להביא סתם אנשים אלה כאלו שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים.
-
מידע
יש לשים לב שכל המידע אודות העסק שלנו נמצא בדף לרבות: אודות העסק, טלפונים, מייל, אתר אינטרנט, תמצית העסק, מידע על מוצרים שבמבצע וכל מידע אחר שיכול לעזור לגולש להבין טוב יותר מה העסק שלך עושה.
-
הזמן חברים
יש לכם המון חברים בפייסבוק ועד היום לא ידעתם מה לעשות עם כולם, אז הנה הגיע הרגע שתוכלו לנצל אותם, שלחו לכל אחד ואחת מהם בקשה לקבלת לייק לדף שלכם. לכל חבר שלכם יש עוד חברים ולכל אחד מהחברים שלו יש עוד חברים וכל השאר זה שריפה בשדה קוצים…
כדי להזמין חברים שיעשו לכם לייק: כנסו לדף הפייסבוק שלכם, בחלק העליון לחצו על "Build Audience" ואז לחצו על Invite Friends. בחלון שייפתח בחרו את החברים שברצונכם להזמין (פשט סמנו את כולם! ולא אין דרך לבחור את כולם, צריך לעבור אחד אחד)
-
שיווק הדף
כדי למושך כמה שיותר אנשים לדף הפייסבוק שלך כדי לשווק אותו בכל דרך אפשרית:
ניצול אתר האינטרנט הקיים לפרסום הדף וקבלת לייקים ע"י שימוש בתוספים של פייסבוק (לייק בוקס, כפתור לייק וכ'), אם יש לך חנות פיזית רצוי לקדם את הדף גם דרכה ע"י מדבקות שמפרסמות את הדף ומבקשות "בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק" או כל משפט מחץ אחר. בקיצור נצלו כל מדיה שברשותכם כדי למשוך קהל לדף הפייסבוק שלכם.
-
תפעול נכון
כמו שלקוחות עשו לך לייק באותו מידה הם יכולים להסיר אותו, אל תחפור יותר מדי עם פרסומים שלא רלוונטים לקהל שלך ואל תמעיט מדי בכמות הפוסטים והגירוים החיובים שיכולים להשאיר את הקהל החדש ואף לגרום לו לרצות לשתף את הדף שלך.
מדי פעם ופעם רצוי לפרסם מבצעים שיגרמו לנהירה אליך לדף הפייסבוק שלך ולאתר.
פוסטים חמים יכולים למשוך המון אנשים אליך לדף בשיטת חבר מביא חבר.
-
פרסום ממומן
הדרך המהירה ביותר לכמות לייקים היא לשלם עליהם.
פייסבוק נותנת לנו אפשרות ל"קנות" קהל ואפילו להגדיר איזה קהל (זכר או נקבה,תחום גילאים ומיקום)
ברגע שאתם מרגישים שמיצים את כל השיטות הנ"ל ואתם כבר לא מציחים להביא עוד קהל חדש אל תהססו ותתחילו לקנות אותו.
אם אהבתם את המאמר פרגנו לנו בלייק