צריכים עזרה? חייגו עכשיו: 077-4560208

5 דרכים מהירות להרחבת העסק הוירטואלי שלך

5 דרכים מהירות להרחבת העסק הוירטואלי שלך

כן אני יודע שרובכם רוצים למכור, ולמכור כמה שיותר.. הנה 5 דרכים שבעזרתם תוכלו להגדיל את המכירות דרך החנות הוירטואלית שלכם עוד השנה.

צריך לקחת בחשבון שכל עסק שרוצה לגדול צריך גם לדעת איך לגדול (מרבה נכסים, מרבה דאגות) והאיך לגדול זאת השאלה המרכזית מכיוון שעם הגדילה של העסק גם ההוצאות, החשבונות והדאגות גדלות גם הן, כמובן שגם ההכנסות גדלות בהתאם.

 

 

 

  1. דע את הלקוחות שלך

    ככול שתכיר טוב יותר את הלקוחות של כך תדע טוב יותר איך לתקשר איתם ובאיזה "שפה" לפנות אליהם. תקשורת טובה ונכונה עם הלקוחות יכולה להביא לגידול משמעותי ולשפר את יחס המרת הרכישות באתר.

המידע החשוב ביותר שאפשר לקבל מהלקוחות שלך הוא:

  • מדוע הלקוחות קונים ממך ולא מהמתחרה?

  • באיזו תדירות הם קונים את המוצרים שאתה מוכר?

  • איך המחירים של המוצרים, גהובים/סבירים/נמוכים?

  • האם הם מושפעים מאופנה, מהמחיר, ומשלוח חינם?

  • איך הם הגיעו לחנות הוירטואלית שלי, דרך: מנועי חיפוש, אתרי השוואה, קניות, רשתות חברתיות וכ'

 

יש עוד המון מידע שיכול לעזור לנו עם הלקוחות שלנו ולשפר את ההבנה שלנו אליהם.

 

  1. בחר את המוצרים שלך בקפידה
     

    • אל תערבבו חלב עם בשר
      אם אתם מוכרים בגדים אז כן אתם יכולים למכור גם נעלים, תיקים ואקססוריז אבל לא כדאי שתמכרו גם חלב נכון?! כדאי ואף רצוי להתמקד אך ורק בנישה שלך.

    • לחדש לחדש לחדש….
      צריך להשאר מעודכן, לחדש מלאי ולהפתיע את הלקוחות עם מוצרים חדשים ומענינים.

    • מיוצר סין
      כדאי להכיר את המוצרים היטב ולדעת מה אנחנו מוכרים ללקוחות, לא כדאי למכור מוצר אלקטרוני שיפסיק לעבוד לאחר שבוע של שימוש.
      אם נכיר את המוצרים שאנו מוכרים כך גם נוכל למכור אותם בצורה הטובה ביותר.

    • העברת מידע דרך המסך
      בואו לא נשכח שבסופו של דבר הלקוח קונה דרך מסך המחשב שלו, הוא לא יכול להחזיק, למשש, להריח ולחוש את המוצר לכן אנו צריכים לעשות את המקסימום שאפשר בהצגת המוצר באתר. לתאר בכמה שיותר מילים, לתת תמונות מזוויות שונות ואף תצלומי תקריב ואם אפשר גם וידאו. תוכלו לקרוא יותר על חשיבות התמונת למוצר במאמר הבא: "תמונה שווה 1000 מילים"

 

  1. תהיה שיווקי בכל דרכיך

    יש המון דרכים שיכולות להביא תנועה של לקוחות לחנות הוירטואלית שלך: פרסום בגוגל, פייסבוק, אתרי השוואת מחירים ועוד גם דרכי שיווק שלא משתמשות במדיה הממוחשבת יכולה להביא תנועה לאתר שלנו, לדוגמה: עלוני פרסום, כרטיס ביקור עם כתובת האתר, מודעה בעיתון ועוד.

    יש כמה אסטרטגיות שמניעות תנועה לכיוון האתר שאף טובות יותר מפרסום ישיר.
    אחת הדרכים היא שיווק תוכן, למעשה רבים וגדולים מתחום השיווק מאמינים שדרך זו אף עדיפה על פרסום ישיר. נניח ואני מוכר מוצרי תינוקות, אני אכתוב מאמר על "3 מוצרים שיגרמו לתינוק שלך לישון טוב יותר בלילה" ובתוך הכתבה אני אתן קישורים לשלושת המוצרים האלו שמובילים היישר אל האתר שלי כך שיוכלו לרכוש אותם.
     

  2. רשימות דיוור

    כן כן זאת עדין הדרך הטובה ביותר, אם לא הכי טובה להביא לקוחות פוטנציאלים לחנות הוירטואלית שלך.

    • חדירה מהירה לעין הלקוח
      למרבית תושבי מדינת ישראל  יש תיבת מייל ולכמה מאיתנו יש אפילו כמה, כ-80% מאלו יבדקו את המייל על בסיס יומי, מה שהופך את המייל לחלק בלתי נפרד מחיינו ולכן הוא שטח פרסומי טוב עבורנו.

    • עבירות
      שליחת אימיילים לרשימת הדיוור שלך לא תמיד תגיע ליעד שלה, למעשה רק 74% יגיעו ליעד, זאת אומרת על כל 100 מיילים שאנו נשלח רק 74 יצפו בהם. את הנתון הזה אפשר לשפר ע"י כתיבה נכונה יותר של התוכן, שימוש בפניה אישית ועוד.

    • אל תציקו יותר מדי
      כידוע לכם המרחק של העכבר מלחיצה על "מחק" או במקרה הגרוע יותר "דווח על ספאם" הוא קצר מאוד לכן לא כדאי לשלוח רשימת דיוור כל שעה וגם לא כל יום. פעם פעמיים בשבוע זה מספיק.

כמובן שיש את חוק הספאם - החוק שנועד למנוע הפצת דואר זבל (סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982) - לא כדאי לעבור על החוק הקנס הוא עד 1,000 ₪ לכל דואר זבל שנשלח.
 

  1. רשתות חברתיות

    רובנו מבלים לפחות שעה ביום מול הפייסבוק, טוויטר ובכלל ברשתות חברתיות.
    כמובן שחייב שתהיה לעסק שלכם חשיפה ברשתות החברתיות הגדולות כמו פייסבוק, טוויטר וגוגל פלוס.
    דף עסק הוא מוצר שכדאי לקדם ולדחוף בכל הכוח, בעצם כל מי שיעשה לכם לייק לדף העסק שלכם, רשם עצמו ל"רשימת הדיוור" שלכם וכל פוסט שתפרסמו יופיע בקיר שלו - ויגיע בסופו של דבר לעיניו ומוחו.