סקר שנערך ע"י איגוד האינטרנט וחברת TRI (מחקרים אסטרטגיים) בקרב עסקים קטנים ובינוניים בישראל המשתמשים באינטרנט כדי למכור גילה שרק ל-26% מהם יש חנות וירטואלית ול-49% מהם יש נוכחות באינטרנט ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ול-43% אחוז אין כלל נוכחות ברשתות החברתיות.
סקר נוסף שבוצע ע"י TASC ו-GOOGLE ישראל גילה ש-84% מהישראלים העידו על עצמם שהם רוכשים מוצרים כאלו ואחרים דרך האינטרנט, 64.5% מהם רכשו דרך אתרים מישראל.
סקר שהוזמן ע"י איגוד האינטרנט הישראלי בדק 300 עסקים לפי הפירוט הבא: 201 עסקים קטנים (בין 2 ל-10 עובדים) ו-99 עסקים בינוניים (בין 11-100 עובדים).
מתוך כל העסקים שנבדקו ל- 72% מהם יש אתר אינטרנט זאת אומרת 216 עסקים, מתוכם רק ל- 26% מהם יש אתר מכירות - כ-56 עסקים.
למה אין לי אתר אינטרנט?
הסיבה הכי נפוצה בקרב העסקים שאינם מחזיקים אינטרנט (58%) הייתה - חוסר רלוונטיות לצרכי החברה.
חלק קטן (7.1%) מסביר כי אינם מחזיקים אתר אינטרנט כי העלות גבוהה מדי. וחלק זהה (7.1%) טען שאינם יודעם לבנות אתר ולתפעל אותו מבחינה טכנית.
תחזוק ותפעול האתר
37% מהעסקים מתחזקים את האתר שלהם ע"י עובד השייך לחברה.
35% מהם עושים זאת ע"י שימוש בחברה חיצונית.
15.7% עושים זאת ע"י פרילנסר.
כל היתר עושים הצורה אחרת או שלא עושים זאת בכלל.
הצרכן הישראלי קונה באינטרנט, או לפחות חלק נכבד ממנו!
הינה לדוגמא כמה שתחומי המכירות שהתבצעו באינטרנט בשנה האחרונה:
בסקר השני שבוצע ע"י TASC ו-GOOGLE ישראל גילה ש-84% מהישראלים העידו על עצמם שהם רוכשים מוצרים כאלו ואחרים דרך האינטרנט, 64.5% מהם רכשו דרך אתרים מישראל. 25% קנו באינטרנט באתרי מותגים ו- 54% באתרים כללים.
הסיבה העיקרית שלמטרתה פיתחנו את החנות הוירטואלית שלנו ב-Ashops היא בשביל עסקים שאין להם מושג בתכנות או המחשבים, המערכת שפיתחנו היא מה-ידדודית למשתמש וכדי לתפעל ולנהל דרכה חנות וירטואלית לא צריך שום ידע מקדים. בנוסף אנו מעמידים שירות לקוחות שנועד להסביר ולענות על כל שאלה שלכם.
אנו מציעים לכם לנסות אותנו ל-30 ימים בחינם וללא התחייבות - פתח עכשיו חנות ניסיון >
למידע נוסף חייגו עכשיו: 077-4560208