כמו שהבטחתי מדי שבוע אני אעדכן במדריכים על התוספות החדשות לגרסה השניה למערכת הניהול של החנות הוירטואלית שלנו.
ניהול המוצרים בחנות עבר שידרוג משמעותי, עברנו על כל הבקשות לתוספות כמובן שהשתדלנו להוסיף את כולם ואני יכול להבטיח לכם שיש עוד כמה שינויים שיכנסו כבר בחודשים הקרובים.
הוספה ועריכת מוצרים
לכל תמונה יש שם (Alt)
לקוחות רבים פנו אלינו בבקשה להוסיף את האפשרות להגדיר שם לכל תמונה של מוצר, החלטנו להוסיף את האפשרות הזאת לניהול מוצרים החדש וכעת ישנה אפשרות להוסיף שם לתמונה של מוצר. כמובן שללקוחות שלא ירצו להזין של למוצר ה- Alt של התמונה יהיה זהה לשם המוצר.
דחיסת תמונות
גם היום כשאר אתם מעלים מוצר חדש המערכת עוברת על התמונה ודוחסת אותו למקסימום מבלי להפריע לאיכות התמונה, במערכת החדשה שיפרנו בגדול את איכות הדחיסה והצלחנו לשמור על איכות תמונה נקיה וטובה.
הדחיסה הראשונית מתבצעת בזמן העלאת התמונה לשרת ולאחר מכן ישנם מצבים שהתמונה תעבור דחיסה נוספת אם ידרש.
על מה יש לזה השפעה?
טעינת הדף היא אינדיקציה חשובה גם למנועי החיפוש וגם לגולשים שלכם ב חנות וירטואלית ככל שהאתר יטען בצורה מהירה יותר כך יהיה הגולש שלכם מגלישה חלקה ומהירה.
גזירת תמונות (Crop)
אחת האופציות האהובות עלי, כמי שכל לקוח יודע התמונה של המוצר בחנות הוירטואלית שלו שווה יותר מאלף מילים אז החלטנו לאפשר לכך לערוך את התמונה בזמן העלאת התמונה לחנות, כעת יהיה באפשרותכם לחתוך חלקים לא רצויים מהתמונה ישירות ממערכת הניהול של החנות הוירטואלית.
בשלב הבא ככל הניראה תתוסף גם האפשרות לסובב תמונה לפי הדרישות אך כעתת הסתפקנו באפשרות גזירה.
תצוגת מוצרים
כמו שאמרתי במדריך הקודם אפשרויות לעיצוב החנות הוירטואלית עברו שדרוג משמעותי.
אחד מהשידרוגים הוא האפשרות לסדר את תצוגת המוצר שלכם בכל דרך שתבחרו, תנתן האפשרות להציג כפתור הוספה לסל ולעצב אותו לפי איך שתרצו, מעבר לזה תיתתן לכל האפשרות להגדיר צבעים וגופנים לכל איזור בתצוגת מוצר להגדיר מה יוצג (שם המוצר, תיאור, תמונה וכפתורים) לפי העדפות שלכם. דבר נוסף שניתן לעשות הוא לבחור תמונת רקע כללית ולשנות מסגרת לתצוגה של המוצר.
ניהול מלאי ומחירים
ניהול המחירים עבר לתצוגה פשוטה שמאפשרת עריכה של כל המחירים בחנות הוירטואלית שלכם בדף אחד מבלי לעבור מוצר מוצר ולעדכן אותו. בנוסף בקרוב מאוד יכנס לתוקף מודול של מלאי בחנות הוירטואלית, תוכלו להגדיר כמה מלאי יש לכם מכל מוצר וכאשר תתבצע רכישה המלאי יתעדכן בהתאם. נוסף על זה יהיה לכם אפשרות להציג מוצרים שהמלאי שלהם אזל ולתת התראות ללקוחות שהמלאי יתחדש אם וכאשר הוא יתחדש.
מוצרי פירסום
מכיוון שחלק מהלקוחות שלנו מוכרים את המוצרים שלהם בחנות הוירטואלית כמוצרי פרסום החלטנו לתת דגש על האפשרות להגדיר מוצר כמוצר פרסום, כל לקוח יוכל לבחור בין 2 סוגי מותרים מוצר רגיל שהמכירה שלו תתבצע דרך העגלת קניות בחנות הוירטואלית או מוצר פרסום שבוא תוצג ללקוח שלכם אפשרות להשאיר פרטים לצורך קבלת צעת מחיר.
סטטיסטיקות למוצר
סטטיסטיקות למוצר הם חלק בלתי נפרד מהחנות הוירטואלית שלכם, חשוב מאוד לדעת איזה מוצר הוא מוצר מועדף על לקוחות וכמה לקוחות צפו ורכשו כל מוצר.
במערכת הניהול החדשה לחנות הוירטואלית הוספנו אפשרות צפייה מתקדמות בסטטיסטיקות למוצר, הסטטיסטיקות מתממשקות עם ה- Google Analytics ומספק לכם את כל המידע שמספק לכם Google Analytics ישירות למערכת ניהול שלכם.
מה כוללות הסטטיסטיקות למוצר?
- סטטיסטיקה לכל מוצר בנפרד – המערכת מתממשקת עם Google Analytics ולוקחת את הפרמטרים החשובים לכל דף ודף, מספר כניסות אחוז נטישה זמן צפייה ועוד.
- חשיפות לעומת רכישות של מוצר (ובאתר בכלל) המערכת מציגה גרף מעודכן לכמות הרכישות של מוצר לעומת כמות הרכישות שלו
- המוצרים הנצפים ביותר
- המוצרים הנמכרים ביותר
כמובן שאלה רק חלק מהסטטיסטיקות שנוספו ועל האפשרויות הרבות של הסטטיסטיקות אפרט במדריך נפרד על הסטטיסטיקות באתר. מה שאני יכול להבטיח לכם זה שהסטטיסטיקות מדיוקות ומסונכרנות עם המערכת של Google כך שאין טעויות ומספרים לא נכונים.
נוחות ופשטות הם מילת מפתח אצלנו אנחנו מאמינים שהפשטות והנוחות הם הדבר החשוב ביותר במערכת ומאמת המשכנו לשפר את הפשטות בהוספה של מוצרים בצפייה בסטטיסטיקות
שלהם ובעיצוב שלהם וכמובן שנמשיך תמיד לשדרג את הנוחות בכל השלבים במערכת הניהול.