הכלי הראשון הוא "Sharedcount" - כלי זה מודד כמה שיתופים חברתים נעשו מאתר מסוים.
כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לאתר: https://www.sharedcount.com/ ולהזין את כתובת האתר או הלינק אותו תרצו לבדוק. דרך כלי זה תוכלו לדעת כמה שיתופים קיבלה החנות הוירטואלית שלכם ומאיזה רשת חברתית (פייסבוק / טוויטר / גוגל+ / פינטרסט / לינקדאין ועוד... ).
הכלי פשוט מאוד ויכול לעזור לכם למקם את כמות השיתופים לעומת המתחרים שלכם.
הכלי השני הוא "Nibbler" - כלי זה מבצע ניתוח לאתר שלכם.
באמצעות כלי זה תוכלו לאבחן את החנות הוירטואלית שלכם. לאחר הזנת כתובת האתר הכלי יבצע ניתוח לאתר שלכם שבסופו יופק דוח בן 23 פרמטרים שונים.
הדוח מפרט על נגישות, קידום SEO, רשתות חברתיות ודירוג כללי לאתר, על כל פרטמר האתר מקבל ציון שנע בין 1-10.
הכלי מוצע לשימוש ללא תשלום ויכול לתת מידע רב אודות האתר כדי לעזור לכם לקדם אותו יותר ולבצע יותר מכירות.