כל החנויות שלנו נהנות מניהול מלא של התגיות העיקריות שמיועדות למנועי החיפוש: כותרת הדף (Title), תיאור הדף (Description) ומילות מפתח (KeyWords).
באמצעות כלי ניהול האופטימיזציה של Ashops תוכלו לערוך את פרטי הדפים העיקריים של החנות וירטואלית : דף הבית ודפי הקטגוריות והמוצרים.
תצוגת ניהול האופטימיזציה של החנות
כלי זה הוא כלי חשוב ומרכזי כיוון שכל תוצאות החיפוש של החנות הוירטואלית מתבססים על פי 3 התגיות הללו – בעיקר תגית הכותרת (Title). תגית הכותרת היא למעשה הכותרת של תוצאות החיפוש בגוגל. לדוגמא: נניח שרשמנו בחיפוש "כיסא אורטופדי למחשב"...
תצוגת כותרת האתר בתוצאות החיפוש בגוגל
לכן תגית הכותרת הינה תגית חשובה ביותר לאופטימיזציה נכונה של הדף ואצלנו בממשק ניהול החנות תוכלו לשלוט באופן מלא על התגיות הללו.
באפשרות בעל החנות הוירטואלית אצלנו להגדיר את 3 התגיות הללו לכל מוצר ומוצר ולכל קטגוריה וקטגוריה בנפרד עם טקסט ייחודי וכמובן שאפשר גם לעשות זאת באופן אוטומטי ע"י תגיות שיצרנו להקל על המשתמש. לדוגמא: התגית <מוצר> תשלוף בדף תצוגת המוצר את שם המוצר כפי שהגדרנו אותו כשהוספנו אותו למערכת וכך אין צורך לכתוב ידנית כל מוצר ומוצר. כנ"ל לגבי קטגוריות. קיימות עוד מס' תגיות לשיפור והקלה על מנהל החנות.