אין זה פשוט כלל וכלל לבנות חנות וירטואלית רשת האינטרנט מוצפת באין סוף חנויות וירטואליות מסוגים שונים, חלקם טובים יותר וחלקם פחות, אך המטרה של כל החנויות הוירטואליות הללו זהה – למכור לציבור הגולשים כמה שיותר מהמוצרים שלהן.
כיצד עושים זאת נכון?
כל אדם העוסק בבניית אתרים צריך לזכור שהדבר החשוב ביותר הוא למשוך כמה שיותר גולשים ולא פחות חושב מכך – עליו לגרום למי שכבר הגיע לחנות, להישאר בה ולרכוש מוצרים.
המטרה של כל חנות הנמצאת ברשת האינטרנט היא למכור, ולשם כך יש צורך בחנות מושקעת, ברורה, פשוטה, נגישה ומעוצבת כהלכה. כל אלה עולים לא מעט כמובן...
בניית חנות וירטואלית חייבת לעמוד בכמה כללים חשובים
הצגה נכונה וברורה של המוצרים, הדגשת היתרון היחסי של החנות, עיצוב מרשים, תוכן איכותי וכמובן – הצגת מחירים נוחים בצורה ברורה.
את החיסכון של שכר הדירה עבור החנות, תשלומי הארנונה, החשמל והמים ושאר המיסים המשולמים עבור חנויות רגילות, אפשר להשקיע בכל אלה, וכמובן גם בקידום החנות האינטרנטית במנועי החיפוש.
בניית חנות וירטואלית ללא קידום יעיל ואפקטיבי במנועי החיפוש אינה שווה דבר, מכיוון שאז הגולשים פשוט לא יגיעו אל החנות הוירטואלית (הדבר דומה לפתיחת חנות באמצע המדבר ללא כל שלטי הכוונה...)
לסיכום
אין כל ספק כי על מנת שהחנות הוירטואלית שלכם תצליח יש להשקיע בחוכמה בבנייה של החנות הוירטואלית ובקידומה!